Biuro rachunkowe Łódź – oferta

Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów:

  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • sporządzanie rejestrów vat,
  • obsługa kadrowo-płacowa pracowników i rozliczenia właścicieli,
  • sporządzanie deklaracji i raportów do ZUS,
  • sporządzanie i składanie miesięcznych/kwartalnych deklaracji vat oraz obliczania zaliczekna podatek dochodowy PIT 5/PIT 5L,
  • reprezentowanie Klienta przed organami skarbowymi oraz ZUS.

Pełna księgowość:

  • prowadzenie księgi handlowej głównej wraz z księgami pomocniczymi,
  • sporządzanie rozrachunków, rozliczeń, przygotowywanie potwierdzeń sald, wezwań do zapłaty,
  • prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu vat,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • sporządzanie i terminowe składanie deklaracji podatkowych, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy CIT,
  • sporządzanie i terminowe składanie sprawozdań finansowych wg aktualnych przepisów i ustawy o rachunkowości,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i terminowe przesyłanie do GUS,
  • sporządzanie deklaracji i raportów do ZUS,
  • układnie planu kont i dostosowanie do indywidualnych potrzeb Klienta,
  • naliczanie wynagrodzeń dla pracowników,
  • reprezentowanie Klienta przed instytucjami zewnętrznymi – US, ZUS, GUS, NBP,
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
  • opracowanie polityki rachunkowości.

W razie potrzeby pomagamy przy rejestracji działalności gospodarczej: osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki cywilne, spółki osobowe, spółki partnerskie, spółki handlowe.

Pełna księgowość na wyciągnięcie ręki

Nasze biuro rachunkowe oferuje usługę prowadzenia pełnej księgowości, dlatego właściciele firm nie muszą samodzielnie tego robić. Ciągle zmieniające się przepisy prawne sprawiają, że samodzielne prowadzenie pełnej księgowości przysparza mnóstwo zawiłości i problemów, a w ferworze codziennych zdarzeń, przedsiębiorcy nie są w stanie wyłapać zmieniających się regulacji prawnych.

Pełna księgowość – kiedy zachodzi obowiązek jej prowadzenia?

W pełnej księgowości ewidencji podlega niemal każde zdarzenie dotyczący wpływów i wypływów z budżetu: zarówno przelewy bankowe, jak i należności za towary, faktury, rachunki, a także dokumenty wewnętrzne. Obowiązek prowadzenia ksiąg rachunkowych spoczywa na każdym przedsiębiorcy, który prowadzi spółkę komandytową, komandytowo-akcyjną, akcyjną i z o.o. – nie ma w tym przypadku znaczenia wysokość przychodów, jakie generują. Na pozostałych firmach obowiązek ten ciąży wówczas, gdy ich przychody przekraczają 2 mln euro.

Zapraszamy do kontaktu! Wspólnie ustalimy indywidualną ofertę dla Ciebie!

Biuro rachunkowe Vivo Expert Łódź – co oferujemy?

Zadaniem naszego biura rachunkowego jest przyjmowanie kosztowych dokumentów, przychodów, a także ich ewidencja. W zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych oferujemy:

  • ewidencjonowanie bieżące wszelkich operacji gospodarczych,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych z dbałością o najnowsze przepisy i przesyłanie ich do GUS,
  • sporządzanie i przesyłanie Jednolitego Pliku Kontrolnego do Urzędu Skarbowego,
  • prowadzenie księgi handlowej głównej i ksiąg pomocniczych,
  • sporządzanie rozliczeń, rachunków, wezwań do zapłaty, potwierdzeń sald,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości prawnych i niematerialnych,
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych i zaliczek na podatek CIT,
  • przygotowywanie raportów i deklaracji dla ZUS,
  • opracowywanie planu kont i dostosowywanie ich do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta,
  • naliczanie wynagrodzeń dla osób zatrudnionych,
  • merytoryczny i organizacyjny nadzór nad księgowością,
  • przygotowanie polityki rachunkowości,
  • reprezentacja Klientów przed instytucjami takimi jak: ZUS, US, GUS, NBP.

Pomagamy również naszym Klientom w dopełnieniu niezbędnych formalności i rejestracji działalności gospodarczej: spółki partnerskiej, spółki handlowej, spółki osobowej i spółki cywilnej.

Jak prowadzić podatkową księgę przychodów i rozchodów? Vivo Expert przychodzi z pomocą!

Zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie takiej ewidencji może sprawić wiele kłopotów i uciążliwości dla przedsiębiorcy. Jest to zadanie pracochłonne, wymagające nie tylko rzetelności, regularności, ale również znajomości mechanizmu uzupełniania takiej księgi, kwalifikacji kosztów i wielu innych kwestii. Aby mieć pewność, że podatkowa księga przychodów i rozchodów jest ewidencjonowana we właściwy sposób, warto zlecić takie działanie profesjonalistom. Specjaliści Vivo Expert z największą rzetelnością zadbają o to, aby wszystkie zdarzenia gospodarcze zostały zaewidencjonowane w sposób zgodny z podstawą prawną i obowiązującymi regulacjami.

Profesjonalne biuro księgowe – wsparcie dla firm

Księgowi, zaangażowani są w rozwój naszego biura i z największą rzetelnością dbają o skrupulatne prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów. W oparciu o nie, biuro rachunkowe świadczy także pomoc w przygotowaniu rozliczeń podatkowych, rocznych zestawień PIT. Bez względu na to, czy dopiero rozpoczynasz działalność gospodarczą, czy też jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, oferujemy kompletną pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości. Do każdego zlecenia, podchodzimy w sposób indywidualny, dostosowując rozwiązania do oczekiwań Klientów. Dzięki doradztwu i wsparciu merytorycznemu Klienci mogą zyskać pewność, że KPiR jest prowadzona rzetelnie.

Vivo Expert – Twój partner w prowadzeniu podatkowej księgi przychodów

W naszej ofercie prowadzenia księgi przychodów i rozchodów znajduje się:

  • ewidencja zakupów i sprzedaży VAT,
  • ewidencja prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • prowadzenie rejestru VAT,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,
  • wykonywanie i przesyłanie deklaracji do ZUS,
  • sporządzanie zeznań podatkowych,
  • obsługa płacowo-kadrowa pracowników,
  • reprezentowanie przed organami podatkowymi i wiele innych.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i skorzystania z indywidualnej wyceny!

Vivo Expert © 2025. All rights reserved.